Spacák 18.-20.3

3. dubna 2011 v 15:55 | Marťa |  život našeho dorostu
Protože mládežníci měli výlet a sebrali nám Járu, kterej chodí i na dorost, i na mládež, rozhodli jsem se jim to oplatit a Járu sme si ns víkend pro změnu zabavili my. I když, přece jenom nás musím pochválit, protože jsem se nechovali tak nezdvořile a mládežníkům řekli, že pokud budou chtít, můžou přijít na návštěvu, to že tu šanci nevyužili je jenom jejich chyba
Vyrazili jsme v pátek cca v 17 a (kupodivu) též v pátek sme dorazili do Vlachova Březí do mlejna. Byli jsme hladoví, utahaní, bolely nás nohy, byli jsme mokří (hlavně Jára), já byla skleslá na duchu, protože tou dobou už kdosi okupovla můj pokoj...
Nevím, kudy šli předtím mládežníci, ale nás cesta celkem vyřídila, ale třeba to bylo jenom tou Timovou zkratkou, která "je sice horší, ale o to delší cesta", takže nikdo neplánoval ponocování. Večer byl program, taky moc dobrá večeře, stačí říct, že vařila Míša. Nedokážu všechno rozkouskovat an dni, takže jenom napíšu, že jsme ráno, ještě před snídaní vylazli na Mravenčák, abychom si alespoň trochu představili, jak se asi cítil Ježíš, když ho ďábel pokoušel. Potom, po snídani, jsme zase vyrazili, a kdo zná Tima, určitě uhodne směr-do kopce. Cestou byly ještě dvě Biblická zastavení a jedno na šiškovou válku, aby menší(=Jirka, Matouš, Láďa, Radim a Kuba) vybyli energii a přestali po po holkách(já, Jana, Kamča, Bětka a Jára) přestali neustále házet šišky. Bohužel, to, že menší mají vybít energii znamenalo i účast nás starších.
Netuším, jak válka skončila, každopádně jsme si slíbili odvetu, vypracovali strategii a válečnou lstí zjistili strategii menších, kteří měli mnohem méně strachu, že ublíží a taky početní převahu. Potom míša vařila spolu s menšíma oběd a my dělali dřevo, někdo též hrabal zahradu.
Po obědě jsme dokončili dřevo i zahradu a byl čas na odvetu. Menší byly momentálně stejně početní, protože Radim pomáhal se dřevem a taky byli jiná pravidla-bojovalo se o zástavu.
Přes Jirkovo stále opakované heslo: Holky sou nuly( v různých variacích) jsme celkem v klidu vyhráli dvě bitvy a pak byl čas na jiný program.
Hráli jsme taky na trhovce a turisty, ale tým menších asi nerozuměl slovu "smlouvat" a navrhovl neustále vyšší částaky, i když by, jako každý spravný turista, měl navrhova t ceny nižší. Nakonec to končilo tím, že na papírek napsali co nejvíc číslic za sebou, a protomíša u všech takových čísel škrtala 10 nul. Taky byl program a potom jsme se rozdělili an skupinu hry UNA a skupinu, co hrála gauč v jiné místnosti, tam, co jsme spaly my.
Ráno, vlastně ještě před snídaní jsem musela odjet, tak nechám líčení té strastiplné cesty an někom, kdo si jí nemůže jenom představovat.
Tak se budeme těšit na nějakou další akci, s Timem je to vždy plné překvapení.
Marťa

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 kamča kamča | 3. dubna 2011 v 22:24 | Reagovat

Mari já tě normálně miluju !!! =Da děěěkuju za tvoje články ! =) :-) Jinak po tvém odjezdu jsme zasedli do kuchyně a Jára měl raní ztišení. Mluvil o tom, že (no já vlastně už nevim jistě, sem to ale ostuda, ale myslím, že mluvil o) Lukášovi 5 o tom prvnim oddílku. Bylo to nádherné zamyšlení, nutno dodat že Jára jistě čerpal inspiraci z radostného rána ;-)No a pak následovalo ...jak to jen popsat... prostě sme jedli a jedli a jedli a když už sme nemohli, tak sme šli zpátky domu. Tim si vybral novou jinou cestičku, takže to kupodivu bylo do kopce i cestou zpátky. Nakonec jsme došli ke starému ovocnému sadu a odtud už to nešlo jinak než dolů! Po cestě sme vyslechli příběhy I. mládka a jára blahoskloně osvěžil všechny vedrem zmírající ledovou tříští rovnou za krk. I přes křečv noze co se do mě zakousla jsme zdárně dopajdali domů ... teda vlastně do sborečku našeho milého ;-) Byl to super víkend a já se z něj zase načerpala sílu žít, jít a smát se ...snad za to může to naše veselé ráno, snad tolik přátel pohromadě ... Nakonec za to všechno může Bůh, a já mu za to děkuju! takže Haleluja a těšim se na další akci !!! :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.